sunnuntai 9. elokuuta 2015

Arki ja syksyn suunnitelmat


Olen tässä jo parisen viikkoa pyörittänyt arkea yksikseni, miehen loppuloma meni sairastaessa, niin me tytöt puuhattiin omia juttujamme. Ja viime viikon mies oli töissä. Arki on ollut ihan leppoisaa,  vaikka meillä asusteleekin pieni ihana uhma prinsessa.  Ollaan ulkoiltu paljon ja muuten touhuttu ihan perusjuttuja. Musta on kyllä todella ihanaa ettei tarvitse viedä tyttöä hoitoon. Eikä minun tarvitse lähteä töihin. Aamuisin me halitaan ja hupsutellaan kun monet kiiruhtaa töihin. Tästä mä nyt todellakin nautin. Kyllä täälläkin vielä saadaan kokea ne kiireiset aamut.

Multa kyseltiin paljon että mitä me aiotaan syksyllä. En jaksanut enkä halunnut ajatella asiaa kesällä, nautiskeltiin hetkestä. Nyt parin viikon aikana olen saanut minun ja tytön syksyn suunnitelmat valmiiksi. Jatkamme muskaria ja taaperokahvilaa, koska tyttö tykkää niistä paljon. Uutena aloitamme taaperosirkuksen. Ja äiti jatkaa kuntojumppaa Vanajanveden opistolla. Pääsen taas papparaisten kanssa takariviin :D

Muuten elellään hetki kerrallaan. Luultavasti paljon ulkoillaan ja leikitään. Askarrellaan,  leivotaan, luetaan ja lauletaan. Niin ja äidin pitäis tietty hoitaa kotihommat (jotta isimiehellä olis ne housut edes jalassa :D) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti